woensdag 10 april 2013

Eindelijk voorjaar?

Komt er dan eindelijk voorjaar dit weekend?
Ik was vorig weekend helaas niet in staat om naar de rozen en clematisdagen bij @dekleineplantage in Eenrum te gaan. Jammer, Hierdoor miste ik ook Peter Bauwens van 
www.denieuwetuin.be, en www.bierkreek.nl met rozen. Helaas, overmacht.
Ik hoop het dit weekend beter te kunnen doen als de Noordelijke kwekersdagen zijn bij Tuingoed Foltz in Meeden. www.tuingoedfoltz.nl

Hier in onze tuin staat alles op ontploffen. Nu wat regen en ik moet als een gek haast maken met mijn zaaibakken. Morgen in ieder geval pluksla, rucola en basilicum (het laatste in de serre) zaaien.



 
                                                Het roodborstje geniet van de viooltjes



                   De citrussen lijken in ieder geval de winter overleeft te hebben, gelukkig.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten