woensdag 10 april 2013

Over mij

 Hierbij een kleine impressie van wat ik mooi vind.
                                                        Je wilt er toch zo in bijten!


                                                         Uit: "De verleiding van Flora"


                                    Bron: http://www.cascade1987.nl/de-verleiding-van-flora/ 


Ik teken/schilder graag zelf, maar kijk ook graag naar mooie dingen. Schoonheid maakt de wereld vaak een stukje mooier, ik maak het leven ook graag een beetje mooie en geuriger.

    Dit stuk tuin is nog steeds " In beweging"


     Ik ben erg dol op hortensia's en rozen.
     Helaas hebben de rozen een harde klap gehad,
     van de strenge vorst in 2012.
     Gelukkig zijn er 6 en 7 april de Rozen, Clematissen en 
     zaden dagen bij http://www.dekleineplantage.nl/  in 
     Eenrum, kan ik me verlekkeren en hopelijk wat moois op 
     de kop tikken! Moet vast lukken,
   

















                                                          

Geen opmerkingen:

Een reactie posten