zaterdag 18 mei 2013

Moederdag en kadootjes...

Ik had vorige week toch zo'n lief moederdag kado! Van de de honden de limited editie van de Trulyyoursbox, speciaal voor moederdag.
Nou ben ik zelf abonnee eerste dag van de Truly Yours box, altijd een plezier om te ontvangen één keer per maand.  
Je maakt kennis met produkten die je nog niet kende en misschien niet snel zou kopen. Altijd produkten van goede kwaliteit en vaak wat luxere dingen voor huid, haar, enz. Sinds de eerste box ben ik totaal fan van Moroccan Oil voor in mijn haar. Het geeft glans, je krijgt heerlijk zacht haar en als je zoals ik krullen hebt word het niet pluizig. Geweldig spul dus. Puur verwennerij voor je haar. En het glanst echt schitterend. Dit komt natuurlijk door de Arganolie. Puur goud!

 www.trulyyours.nl

Maar goed, die moederdagbox dus, nou die zat mudjevol, echt fijne dingen.
Fijne crème, luxe bad/douchegel, met zilver of goudglans, mooi als je al wat bruin bent, hoewel, als ik zo naar buiten kijk? Een mooie miniatuur "Womanity" van Mugler en zo een hele box vol fijne dingen!


De katten hadden er nog wat fijne Rituals dingetjes bij gedaan, heerlijk verfrissend, met sinaasappel. En een lieve kaart. Nou dan kan je dag natuurlijk niet meer stuk!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten