donderdag 23 mei 2013

Jong geluk, ondanks de herfst

    Ondanks de kou, toch een moeder met pulletjes in de 
                               Scharmer AE   



Ik had vandaag veel willen doen, maar dat lukt niet erg. Opstaan met een hypo is al een slechte start. Daarna allerlei wissewasjes tussendoor, en toen ik wilde beginnen een laptop die het niet deed. Ik heb het al de hele dag ijskoud, en dat komt mijn handen niet ten goede. Dus luister ik  maar naar mijn lichaam en doe rustig aan vandaag. Morgen weer een dag en die zomer komt toch nog niet helaas.........Ik heb wel een hele mooie loungestoel voor mezelf op het oog.  Deze dus. Nu maar hopen dat de zon dan ook meewerkt!

Op vakantie gaan we niet, dus ik hoop echt op wat zon op ons eigen terras.
Ik ga zo in ieder geval maar even zitten met de Noorderland en
een kop warme chocolademelk.
Vanmiddag hagelde het hier en niet te zacht ook. Er is zelfs nachtvorst voorspelt.Zelfs onze Maine Coon kat, Massimo, die normaal graag op de veranda ligt, ligt nu binnen, in de hondenmand, die is lekker zacht en warm. Tja, hij is misschien wat groot maar dat is Massimo ook. Vreemd is dat, soms vind ik een hond als een souffleetje in een kattenmand.


Datura en Daimoon houden het samen wel warm zo.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten