vrijdag 24 mei 2013

Vandaag....

Vandaag de stoel opgehaald en hij zit heerlijk, nu nog een beetje lente/zomer zodat ik er ook van kan genieten.
De stoel heeft in ieder geval een hele fijne zit.

Daarna nog even wat planten wezen kijken. De basilicumboom die ik wilde was er niet, is wel besteld, dus kan hem donderdag halen. Hij geurt zo lekker (naast mijn nieuwe stoel).
Heliotropen gehaald, o.a. ook voor de geur, en kon natuurlijk geen weerstand bieden aan een roos. Rosa "True Love" is haar naam.
 
 Ze komt in de achtertuin, samen met de nieuwe witte, dubbele stokroos. Oh, oh, ik zag zo veel rozen, die ik ook nog eens wil.....maar nu maar even op de handen zitten.
Nog twee pepers gehaald, waaronder de Surinaamse, als ik zo'n oogst heb als vorig jaar wil ik er sambal van maken. Nog een prachtige, hele grote vaas van gerecycled glas op de kop getikt, gelukkig zwaar afgeprijsd. En een bijna zwarte Franse geranium, voor bij de collectie bij het kippenhok. Het was te laat qua licht om op de foto te zetten. Dat komt dus morgen wel.Alleen vergeten een paar lavendels te kopen, voor bij de rozen in de achtertuin. Morgen dus nog wat dingen in potten en aarde planten. 
Helaas was Ravi het niet helemaal eens met de paar uurtjes dat we weg waren, zijn interieur ideeën zijn toch iets anders dan de mijne. Vooral mijn betere helft was "not amused" één van de keukenboxen gevallen en de kabelgoot vervreten. Gelukkig was er niet veel stuk, maar een zootje was het wel. Leuk.....zo'n puberende pup. 

Vanmorgen trouwens wel een leuk pakje per post, mijn Trulyyours box was er, altijd weer een feestje, en dit keer helemaal "groen"!  En ik kreeg de nieuwe douchegel, "Go fresh voedende douchegel met vijgen" van Dove om te testen. Ik heb een extreem droge huid, en mocht hun "Pampering bodycrème "ook al testen, als de douchegel net zo goed is ben ik blij!

Dit is de pampering crème, idd. heerlijk zacht, gladde huid.

 
 

 Dit de douchegel, vandaag ontvangen, morgen 1e keer gebruiken.
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten